بالاتر از آسمان جایی نیست

آخر قصه مان را همان اول لو دادند؛ همان جایی که گفتند: یکی بود کی نبود

امروز صبح اگر از خواب بیدار شدی و دیدی ستاره ها در آسمان نمی تابند ناراحت نشو! حتما دارن با تو قایم موشک بازی میکنند! پس با آنها بازی کن

 

امروز هرچقدر بخندی و هرچقدر عاشق باشی از محبت دنیا کم نمیشه. پس بخند و عاشق باش

 

امروز هرچقدر دل ها را شاد کنی کسی به تو خرده نمیگیره! پس شادی بخش باش

 

امروز هرچقدر نفس بکشی جهان با کمبود اکسیژن مواجه نمیشه! پس از اعماق وجودت نفس بکش

 

امروز هرچقدر آرزو کنی چشمه آرزوهات خشک نمیشه! پس آرزو کن

 

امروز هرچقدر خدا را صدا کنی خدا خسته نمیشه! پس صدایش کن

او منتظر آرزوهایت... خنده هایت... گریه هایت... ستاره شمردن هایت و عاشق بودن هایت است

 

امروز امروز است! غنیمت شمار! شاید فردا نباشیم!



نظرات شما عزیزان:

محمد حامد
ساعت11:18---5 شهريور 1390
الهه جووووووووووووووووووووووون
گرمممممممممممممممممممممممه
میخوامت
افتاد


maryam
ساعت13:37---22 تير 1390
در من ترانه های قشنگی نشسته اند

انگار از نشستن ِ بیهوده خسته اند

انگا ر سالهای زیادی ست بی جهت

امید خود به این دل ِ دیوانه بسته اند

ازشور و مستی ِ پدران ِ گذ شته مان

حالا به من رسیده و در من نشسته اند ...

من باز گیج می شوم از موج واژه ها

این بغضهای تازه که در من شکسته اند

من گیج گیج گیج ، تورا شعر می پرم

اما تمام پنــــجره ها ی تــو بستـــه اند
ممنون که سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 تير 1390برچسب:,ساعت 7:0 توسط الهه|


آخرين مطالب
» واسه دل انگیز جونم!!!!

Design By : Pichak