بالاتر از آسمان جایی نیست

آخر قصه مان را همان اول لو دادند؛ همان جایی که گفتند: یکی بود کی نبود

مرا از این که می بینی پریشان تر چه میخواهی؟

از این آتش به جز یک مشت خاکستر چه میخواهی؟

من از اوج نگاه تو به زیر پایت افتادم

بیا این اوج و این پرواز و این باور... چه میخواهی؟

مرا از این که می بینی پریشان تر چه میخواهی؟

از این آتش به جز یک مشت خاکستر چه میخواهی؟

من از اوج نگاه تو به زیر پایت افتادم

بیا این اوج و این پرواز و این باور... چه میخواهی؟

مرا بیخود به باران می بری با مستی چشمت

بیا این چشم ها... این گونه های تر... چه میخواهی؟

برای ادعای عشق اگر این سینه کافی نیست،

بیا این تیغ و این شمشیر و این هم سر... چه میخواهی؟

من آن فرهاد مسکینم که کوه بهر تو می کندم

بگو شیرین ترین رویا! بگو دیگر چه میخواهی؟

تمام این غزل با خون رگ هایم نثارت باد

بگو دیگر عزیز من! بگو دیگر چه میخواهی...؟

رضا صادقی



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت9:28---17 خرداد 1391
لطفا به منم سر بزن منتظر نظر خوبت هستم.

SARAJ
ساعت9:15---7 اسفند 1390
SLM.WEBE ZIBAEI DARI BE MA HAM SAR BEZAN

maryam
ساعت18:54---20 مهر 1390
slm elahe khanum khubi

mano fek nakonam yadet bashe

without.a.soul.loxblog.com

in adrese web qalime

yadet umad

chetori khubi

chekhabara


baba raftid bala ye negahiam be faqir foqara nemiknid

!!!!!!!!!!!!
akhe chera

adrese webe jadidamo vasat ozashtam hatman bia bebinesh

yadet narea

hatman

kari nadari

khodafez


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:,ساعت 16:36 توسط الهه|


آخرين مطالب
» واسه دل انگیز جونم!!!!

Design By : Pichak